Anna Bee och Benz.

Trött. Det är var jag är :) Men på ett bra sätt. Trött efter att ha haft en så intensiv och rolig helg med nästan samtliga av vännerna ( Saknade Dig, Pannis.) I fredes blev det lugnt, med middag, några cider och Idol tillsammans med J. Lördagen var intesiv till 1000 med besök av Sassa och hennes underbara Vilda, julbak hos Camilla och slutligen middag för 5 nära och kära kl 18. Jag var nästan klar då:) Maten var klar, men jag var inte påklädd än, pust som jag stressade. Tyvärr skulle Stormen jobba natten så de stack tidigt, medans övriga sälskap stannade kvar och spelade Wii Bowling och drack vidare. tack för en superhelg, alla ni inblandade, vissa mer än andra..

Nu är jag och Enzo helt slut, fast att vi sovit till 11.30 med paus för en körning imorse kl 07.00. Ska jobba natten, så det känns bra att ha sovit så länge. Tvättmaskinen går och all disk är diskad. Mamsen är kräkesjuk så jag tänkte köra hem där en multisnabbis och ge henne lite mat och så. Efter mamsen-omvårdnad blir det en sväng till Mills och hämta julgodiset, mmmm! Cocustoppar doppade i choklad! 

Nu hoppas jag på en bra och rolig vecka. Det är bara jag själv som står hur den blir, så det kommer bli en bra vecka. 

Over and Out, eder Anna Bee och en mycket sömning Benz.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0