Dominikanska Republiken.

Ja, det ar precis var jag ar nu. Mina iaktagelser sa har langt:
Man kan inte sola en sekund utan att det kommer fram forsaljare som vill salja antingen ciggarer, frukter, flator till haret, resor, utflykter, tavlor eller smycken. Basta losningen for detta ar att satta i horlurarna och ligga och vicka pa fotterna sa det verkar som om man lyssnar pa musik. Alla vill att man ska ga in i deras affarer langs gatan nar man gar forbi. Hor jag en gang till pa denna semester: Looki, looki, only for you babe sa kommer jag ga in och fisa ner hela deras jakla fisbutik! Idag har det regnat hela dagen och jag haller pa att ga under av tristless, aven om vi har tagit hyrbilen och akt runder idag och tittat en massa. Nu ska jag minsann trotsa vaderguden och ga och bada iallafall, i regnet. For varmt ar det! Vadret skiftar jattefort har, med det gor tydligen det i Karibien sager far min. :)
Imorgon ska vi simma med delfiner. Tror det kommer bli skitcoolt och skitkul!! Jag hoppas det med tanke pa att ungefar alla mina kvallpass i host gick till att betala de timmarna med delfinerna imorgon ;) Sen pa torsdag aker pappa tillbaka till Haiti och jag och mamma stannar en vecka till. Jag ska rida pa torsdag pa en san turridning, kul eftersom jag alskar att rida! Sen ska vi till en Paradiso nasta vecka som alla sager ska vara jattefin, sa vi far hoppas pa det!
Ha det bra dar hemma mina vanner. Jag hoppas pa sol imorgon!
Ps: Chefen mailade och sa att jag kunde ga ner i tjanst infor den nya schemalaggningen, alltsa fran och med i Maj. WohooOo!! Da blir det 80 %.
Puss och Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Chill

Försöker de sälja flator till dig? där ser man... ;)



Hoppas du har det fint inu, god fortsättning!



Kram från han som skickat 367 st nyårshälsningar till dig.

2011-01-10 @ 23:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0