God Jul och Gott Nytt År!

Imorgon åker vi till Stockholm för att på torsdag flyga till Dominikana, vilket innebär att detta blir det sista inlägget år 2010! Året som gått har nog varit det mest innehållsrika i mitt liv, iallafall det året som innehållit mest förändringar. Jag har:

Köpt ett ruckel till lägenhet, totalrenoverat den och flyttat in.
Blivit klar med skolan och fått en papperslpp som påstår att jag är legitimerad sjuksköterska
Säkrat min inkomst till hösten 2011 iallafall.
Tävlat mycket med Enzo och gått upp i klass II i båda klasserna, trots ett bakben som inte velat sammarbeta.
Fått hjärtat lite rispat, gråtit elefanttårar.
Kommit mina vänner ännu närmare, delvis tack vara elefanttårarna, tur att de finns.
Blivit starkare av alla nederlag, nu är jag hard as stone.. ;)
Bokat och åkt på snart två resor.
Blivit bättre på att säga NEJ!
Nästan alltid sagt vad jag vill och vad jag inte vill.
Tagit tag i träningen och tränat i snitt 4.7 gr/ vecka under 8 månader, för att sedan skita helt i den igen. Allt eller inget.
Skurit mig oändligt många gånger med knivar, sågar och vassa saker. Att jag inte lär mig..

Nu hoppas vi på ett minst lika bra 2011. Jag ska försöka tona ner mitt " Jag och Enzo mot världen" och släppa in fler människor i livet. Vi får se om det blir en Norgeresa. Mycket möjligt är också att det framåt tidig sommar kommer in en liten rund och pälsig Australian Shepherd på Grengatan. Mycket beror på om jag får beviljat att gå ner i tjänst som jag bett om.

Nu tackar Anna Bee och Benz för sig och önskar er Alla en underbar ledighet.  


Benz vill också åka med på semester!!




Lite suddigt och otydligt - jag vet. Det är det som är meningen..  

Kommentarer
Postat av: caroline

GOD JUL HJÄRTAT!! Önsakr Caroline o Sindy

2010-12-24 @ 02:53:22
Postat av: Emma Bodén

Jag har ett bra förslag på att släppa in fler människor i livet ;) Kom på fika en dag vet jag! Du kan ju höra av dig när du kommer hem från din underbara resa!

Och Anna, än en gång tusen tack för att du var så underbar mot mig de nätterna..framförallt sista natten när jag bara spydde en massa..! Tack!

Kram kram Emma

2011-01-04 @ 20:08:27
URL: http://systeremma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0