Nye Svanen har upptäckts idag!

Idag har jag inte så mycket vettigt att säga. Håret är nyslingat, blont. Jag har åkt skidor med Stormens pappas slidor och pjäxor, haha, vilken syn. ungefär lika fin syn som min högra rumphalva, som är blå som havet efter tre fall på samma stackars sida. Riktigt, riktigt roligt var det iallfall. Vi skrattade så vi grät när jag fick fart ner för slingan-backen och inte kunde stanna med armarna viftandes för mitt liv och en glad hund i vägen. Vilken syn. =) 

Nu är det inte långt kvar tills jag åker till Dominikanska. Mohaha. Är hemma hos mossan nu och har bestält från taxfreen. Lite synd bara att man inte får ta in mer än en liter enligt El Tullo. Pappa vet ju hur det går om man försöker ta in mer, he he he..

Nu väntar tre stycken dagpass framför mig innan helgen. Sen går jag på natt på söndag och har fyra (!!) nätter på rad. Vad tänkte jag där liksom!? Sen är jag ledig fram till SEMESTERN!!!!!!

Fr Vedbys lagfest i oktober!?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0