Donnez

Igår var jag ju på Väla efter alla mina inköp. När vi och käkade lunch ser vi till Stormens förtjusning att vi sitter 5 m från hennes stora Idoler - Donnez! Ha ha, så lökigt! Jag tyckte hon skulle gå och krama om dem och be om autograf, men det hoppade vi ;P

Idag är det super-duper förkylt med hosta, slem och halsont - ovanligt. Jag tycker jag är förkyld mest hela tiden. Natten var bra, men jättejobbig med förkylning. Jag frös och svettades om vartannat och hade ont i bihålerna som inte släppte på Panodil. Snön ska ju alla kommentera, så jag får väl också göra det.

UNDERBART!!!! Jag älskar snön och det gör min Älskling också!


Kommentarer
Postat av: storm

hihi, din blogg e rolig! =)

2010-11-24 @ 22:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0