Du där.

Nu har jag fått upp soffbordet och oljat in det här hemma. Är mycket nöjd med den insatsen. Det var inte det lättaste med två korta armar, att få upp det alltså. Nu är det bara den jäkla tv-bänken som ska ur bilen, ha ha. Det är fullkomligt omöjligt att rubba det blytunga paketet. Jag och Stormen höll både på att kissa på oss och skratta sönder när vi lyfte in paketet i bilen, ha ha. Men ur får vi det inte :) Har även pillat lite med nya fotoramar ikväll som ska upp när vardagsrummet är klart. Kommer blir så fint så.







Nu ska jag snyta mig lite till här. Att en så söt liten kran kan producera såna mängder snor, lätt värt ett Nobellpris! :P


Och du där. Vem du nu än är.. Du behöver inte smyga in i min lägenhet och lägga dit en fånig Pingvin. Moget!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nobelpris stavas med ett L :)

Snyggt soffbord! kraaaaam

2010-11-24 @ 23:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0