Hästlängder.

Det har snart passerat ytterligare en bra helg. Jag har mest bra helger nu för tiden tycker jag. Kan ju ha att göra med att jag knappt jobbar helger alls längre. Jag har en del söndagnätter nu framöver, men då är helgen nästan ändå slut, så den enda förlusten över det är att Gunvald inte kan ses på söndagkvällen :)

Jag har med hjälp fått upp den nya tv:n och håller i skrivandets stund på med den nya tv-bänken. Jag har bytt plats på tv:n och soffan och det blev super! Allt i hela rummet som var flyttbart har bytt sida. Riktigt bra blev det. Det gillas!

I fredes jobbade jag kväll, sedan körde vi hem till Jontis och skulle bara ta det lite lugnt och dricka nån cider, skulle bli en tidig kväll då vi skulle kolla fotboll tidigt på morgonen efter. När jag kommer in i Jontis vardagsrum ser jag att några killar sitter i soffan, varav ett ansikte är väldigt bekant: Dalle. Ha ha. Dalle och gick i samma klass hela gymnasiet. Tänk vad världen är liten! Kvällen gick och en cider blev många cider. Stormen och hennes fotbollsspelande gubbe gav upp runt midnatt och begav sig hemåt medan vi festade vidare och spelade bowling på Wii ett par timmar till. Det blev riktigt sent och klockan ringde runt 8- snåret, då skulle Jontis iväg och kolla fotoboll. Grattis. Fy fööör vad trött jag var:)

Lördagen kollade vi när killarna spelade fotboll, sedan åkte jag hem till mamma några timmar och hjälpte henne med allt möjligt. Kvällen blev lugn i sällskap med mig själv och Putte, pillade med tv-bänken, kollade på sädningen från Sthlm Horeshow och somnade lite senare gott i min säng.

Idag har jag hjälpt mamma med vinterdäcken, myst med Putte, försökt ännu mer med tv-bänken ( SUCK) och ska snart ner på julskyltningen. Har även hunnit med allt annat söndagsskit, såsom att äta, hänga tvätt och gå med Putte.

Denna veckan har jag ett superschema!! Mån och tis dag, ons och tors kväll. LEDIG fre, lör och sen natt sön.

Veckans bästa med hästlängder är Rihannas - Love the way you lie ( utan Eminem).




Tror aldrig det kommer finnas en häst som Milton igen. Denna bilden är från hans sista offentliga tävling i Stockholm på Sthlm Hore show-95. Alla småtjejers drömhäst ( Ja, även min när jag var en småtjej ;)  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0