I will survive..

Jag överlevde tandläkarbesöket idag. Premiärborrandet är avklarat och jag tänkte inte att det skulle bli en andra gång. Nu har jag gjort det. Check. Jag var nog inte så snäll och duktig, för jag fick inget klistermärke :(

Det har varit en bra dag idag. Jag har sovit gott och länge. Varit ute två långa runder med Enzo. Lagt och gått ett blodspår med Enzo. Lagat massa mat, både spaggar med fräs och Flygande Jacob. Sedan kom Stormen, F:et och Camilla och hälsade på och vi skrattade lite.

Nu sitter jag på soffan och myser med en mycket, mycket trött pudel. Imorgon är det A-tur = upp tidigt. Sedan är det HELG, wohoo!



Ett par år sedan, i min dåvarande pojkväns byxor, som jag älskade. Här njöt jag av livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0