Jag älskar Dig..


Varje kväll innan jag somnar får Enzo ligga lite uppe vid min kudde vid min hals och mysa lite. Jag klappar på huvudet, halsen, ryggen och magen. Jag masserar lite på bakbenen och nacken. Jag kliar på kinden. Jag säger hur fin han är och hur duktig han är och berättar vilken tid vi ska upp nästa dag. Jag avlsutar med att viska samma mening varje kväll, samma mening som jag viskat från den varma sommarkvällen jag hämtade dig i Malmö tills idag. Samma mening som jag kommer viska i örat varje kväll i resten av ditt liv. Samma mening som jag hoppas få viska i någons annan öra en dag.

.. Mer än Livet

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag älskar iallafall dig!!

2010-11-23 @ 12:08:54
Postat av: Anonym

men fispip vad kärlekskrank du är... var tog ensam o stark vägen?



Gaska upp dig och kom hit så ska du få en kram!!!

2010-11-23 @ 17:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0