Nytt vardagsrum

Idag har VISA-kortet gått varmt :) En styck ny TV, en ny Tv-bänk, ett soffbord och lite småsaker. Äntligen ska det snart bli helt nytt och fint i vardagsrummet och tjocketv:n ska ut genom fönstret! Nu inväntar jag bara lite störra biceps som jag hjälpa mig flytta om här hemma. Har nog fixat fyra starka armar till i helgen.

Ikväll ska vi ut och äta med jobbet, ska bli supermysigt och gott hoppas jag! Sen ska jag ta natten på Gyn 28 tillsammans med Anna, det blir super! Vet inte vem den sista barnmorskan är vi ska jobba med, det får bli en trevlig överraskning.

Återkommer med bilder på det nya vardagsrummet. Nu är det bara en tavla också som ska falla damen i smaken.

Ha en supertrevlig dag i regnet! Länge leve stövlar!



Lite foto fr Lady Gagakonserten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0