Ska det vara så in i bängens svårt?

.. att hitta en lämplig farsa till Benz. Allt jag begär är att han är Ärlig, Omtänksam, Rolig, Gullig, Snygg, Snäll, Trygg och Social. Han får gärna tycka det är jätteroligt att laga mat, tvätta, gå med hunden, klia på ryggen, smeka på kinden tidigt på morgonen, lägga på täcket när jag sparkar av det, trösta när jag är ledsen, skratta med mig när jag är glad och sitta uppe både kvällar och nätter själv när jag jobbar sent. Helst ska han även ha ett fast jobb med fast inkomst, ha ett hyfsat boende, inte röka och dricka lagom mycket. Det är en stor stjärna i kanten om han älskar hundar, helst pudlar, tycker att jag är den bästa tjejen i hela världen, älskar mig, bara mig, respekterar mig och mina åsikter och hade kunnat cykla tandemcykel till månen och tillbaka för min skull - baklänges med punka. 

Hittar ni en sån grabb kan ni höra av er till Enzo - han behöver en styvfarsa. Det börjar bli lite ensamt på soffan här nu.  





Nu kör vi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Schyst kontaktannons!



Den som inte nöjer sig med annat än det bästa får oftast det bästa till slut!



och dessutom...

Den som väntar på nåt gott blir aldrig fet ;)



Bamsekramar från en som kan bamsekramas på riktigt!

2010-11-15 @ 17:30:06
Postat av: Caroline

Det finns en perfekt för dig där ute.. Ska bara komma rätt tillfälle att träffas :)

2010-11-22 @ 04:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0